.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار برتر مازندران در سمینار توسعه ایران اسلامي انتخاب مي شود

شمال نیوز: دبیر سمینار توسعه ایران اسلامی، از انتخاب فرماندار برتر استان مازندران در سمینار توسعه ایران اسلامی خبر داد.

به گزارش شمال نيوز، مرتضی کاظمیان ، با تایید خبر بالا گفت: اکنون بهترین فرصت است تا مردم ایران به تفکیک هر استان و در سطح ملی، عیار و امتیاز عملکرد مدیران شهرهای خود را نسبت به سطح معیار و سند چشم انداز بسنجند.

وی در ادامه افزود: این سمینار، بزرگترین اتفاق علمی و تخصصی کشور در عرصه ارزیابی و معرفی خدمات مدیران شهری و استانی است که برای نخستین بار با هدف معرفی و تقدیر از خدمات آنها، و ارتقا سطح دانش مدیران بر اساس استانداردهای روز دنیا برگزار می شود.

کاظمیان روز گذشته در گفتگو با خبرنگار واحد خبر سمینار خاطرنشان ساخت: کارگاه های آموزشی کاملا کاربردی نیز در سه محور علوم مدیریت شهری، مدیریت بحران و مدیریت شهر الکترونیک با محتوای به روزترین نکات دانش مدیریت برگزار می شود.

دبیر سمینار توسعه ایران اسلامی در ادامه اضافه کرد: هیات داورانی متشکل از برجسته ترین اساتید علوم مربوطه، پس از بررسی کلی، در بخش های مدیریتی متعدد همچون بخش فرمانداران، مقام های برتر هر استان و عناوین برتر در سطح ملی را از میان برگزیدگان استانی تعیین نموده تا به ترتیب صاحب الواح بلورین و زرین این جشنواره شوند که البته از دست ریاست محترم جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد به آنها اهدا خواهد شد.

کاظمیان در پایان از یکایک شهرداران، معاونین شهرداران، اعضای شوراها و فرمانداران سراسر کشور، کارشناسان اجرایی، مدیران استانداری ها و دیگر مدیران شهری ایران اسلامی دعوت کرد تا در این جشنواره و سمینار با تمام توان خود، حضور به هم رسانند.

شایان ذکر است، نخستین سمینار توسعه ایران اسلامی همراه با اولین جشنواره ملی شوراها و شهرداری های سراسر کشور، اردیبهشت ماه سال جاری طی 2 روز در تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.TSDi.ir  مراجعه کرده و از طریق پست الکترونیک به نشانی info@tsdi.ir و یا با شماره 33699093-021 و دورنگار 89786486-021 با دبیرخانه این جشنواره ارتباط برقرار کنند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.